środa, 2 listopada 2011

Mój dzisiejszy dzień :D

wstałam o 7:00 ,
umówiłam się z Gabrychą pod szkołą .
I mam na uczkę żeby nie wychodzić 7:30 . bo w szkole byłam o 7:34 i musiałam czekać do 7:45 yyyy..
Było mi zimno więc weszłam już do school . xd
Soryy . Gabrycha. że nie czekałam na cb . !
___________________________________________________

W szkole było jak zwykle śmiechowo. ! ; p
Pani Shakira zapomniała o karkówce . ;p
Na Religii odpał.; P
na basenie.  Dominika. yyyyyyyy...  ; /
_________________________________________________
Aga . ; ) 
haha .. Pan I.. Miał nową  koszulkę. i spodnie. ; p
Pooompaaa. <33
_______________________________________________
 Gabrycha - Moja Mordeczkooo. ! Muaach ;*
Kaluuu - Moje Słonecczkooo. ! Muaach ;*
Idaa - Moja Tii Kochaniee. !! ; *** Muach. ;**

Z wami żaden Dzień nie jest straconnyy.! ; **
___________________________________________________

Kochaamm Moją klasę.! ! muaaachh <3 ;*******
Oprócz jednej osoby .. wszyscy wiedzą o kogo kaman .! ;/
____________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz