poniedziałek, 21 listopada 2011

xd.

Przeszedł mi już ten typ. xd 
Trzeba sobie znaleźć kogoś innego. hah. ;)
Dzisiaj byłam u dentysty. jakaś masakra . :/
 ________________________________________________________

 Różne opisy. i strony.

-Co robisz ?
-Myślę .. 
- O kim ?
- O osobie która całe moje życie zamieniła w czarny płomień !

 Jestem tą dziewczyna, która ma zawsze telefon w ręce, słuchawki w uszach i tego jednego w myślach.. ^^;**

 jesteś jak Chupa Chups słodki i wyluzowany , a zarazem jak pieprzony m&m's - lecisz w kulki!

 Tylko Chuck Norris umie rozmienić 1 grosz.

 Nieważne jak jest źle, a to, że mamy w sobie nadzieję i myśli te. 
Przeżyjemy, bo weźmiemy w ręce życie! Zaczniemy budować od podstaw, a jak się zjebie coś, naprawimy to <3

reggae rytm twojego serca.

 Mam zamiar wypić FRUGO z wódka, zeby poczuć słodki smak dzieciństwa z gorzkim smakiem życia..'

 "Nie znasz składu powietrza, którym oddychasz. To powietrze Cię zabija"
  
Pragnę podziękować tym wszystkim, którzy mnie nienawidzą, ponieważ to dzięki nim kocham siebie jeszcze bardziej. Dzięki ;) . 

 Zanim zasnę zawsze marzę o tym by cofnąć czas i wrócić do tego co było.. Czemu życie robi mi na złość?;<
  
Nie jestem uzależniona od telefonu, tylko od osoby z którą pisze.!

 www.opisynagg.net
_____________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz