czwartek, 3 listopada 2011

. Nowee Opisy na GG.< 3



Jestem wredna, mam nawroty bezczelności co 3 sekundy i nie lubię się dzielić. Wystarczający powód, żebyś dał sobie spokój .
Nawet Tymbarki są przeciwko mnie, przeczytałam na kapselku "Nie oglądaj się za siebie" oczywiście się obejrzałam i co zobaczyłam? No Ciebie
 obserwujesz go ukradkiem. całe noce nie śpisz, bo wyobrażasz sobie, jak podchodzi do Ciebie, całuje i mówi, że kocha. modlisz się o to, byście nareszcie byli razem, ale w głębi serca wiesz, że i tak nic z tego nie będzie

; p
Jestem niska, spoko. Lecz dla takich jak Ty to i tak za wysoko
 Jeśli czujesz że straciłeś coś, co nigdy nie było Twoją własnością, to znaczy, że kochałeś
 Pomyśl chłopczyku realnie, ona jest w Tobie zakochana po uszy . Obudź się ! .. i przejrzyj na oczy, bo możesz ją stracić . !

Są osoby z którymi mogę płakać, które będę bronić cały czas nie ważne co zrobią. Kilka ludzi za których oddałabym życie i których nigdy nie wymieniłabym na innych. <3

Codziennie przechodzę obok swoich marzeń , które są czyjąś codziennością
 Normalny uśmiech, banalne spojrzenie, a jednak coś wyjątkowego
 I moim jedynym marzeniem jest to by już nigdy więcej się nie zakochać
 Kocha Cię ktoś kto cie wcale nie obchodzi, ty kochasz kogoś kto ma cie
 .uśmiechnął się do mnie, na co serce zabiło zdecydowanie za szybko. tak dawno tego nie robił

dlaczego pozwoliłeś , żebym się w tobie zakochała , skoro wiedziałeś , że nie chcesz ze mną być . ? -,-

Obserwujesz Go zachowując dystans. Kochasz patrzeć jak się uśmiecha. Marzysz o tym, że może kiedyś będzie Twój, chociaż na chwilę.On podchodzi do Ciebie, Twoje serce bije coraz mocniej. Próbujesz wmówić sobie, że Go nie kochasz, ale śnisz o Nim, masz nadzieję, modlisz się, żebyście mogli być razem, ale w głębi duszy wiesz, że to uczucie zakazane. Miałaś tak kiedyś?

I walczyłabym, gdybym wiedziała, ze kochasz....
 Zmień coś w swoim życiu. Mów prawdę. Spotykaj sie z kimś kto kompletnie do ciebie nie pasuje. Naucz sie mówić NIE. Wydaj wszystkie oszczędności. Spróbuj poznać kogoś przypadkowego. Nie planuj niczego. Odważ się powiedzieć, że kochasz. Śpiewaj głośno. Śmiej się z głupich żartów. Płacz. Przepraszaj. Powiedz komuś jak wiele dla ciebie znaczy. Nie tłum w sobie emocji. Śmiej się tak długo, aż rozboli cie brzuch. ŻYJ. Niczego nie żałuj

Nawet matematyka jest łatwiejsza do ogarnięcia niż Ty.
 Uśmiechała się. Bawiła się z wszystkimi. A tak naprawdę nie umiała o nim zapomnieć.
to co lubie, jest zazwyczaj - nierealne, nielegalne, niemozliwe. ; )

Zdecydowanie za późno doszłam do wniosku, że nie warto Cię kochać.



Tak , jestem wariatką , ale wariatką , która kocha Cię .
'
 
Przy słowach "nic do ciebie nie czuje" momentalnie popłynęły mi łzy.
potrzeba, żeby z kimś być, bo samemu nie daje się rady...
I nagle rodzi się ta

                                    Dialogi.



-Chcesz, żebym dostał zawału ?!.
-haha. Jak można dostać zawału nie mając serca ??




- Rycerz na białym koniu ?
- Nie koniecznie, może być dresiarz na ośle, byle by mnie kochał <3.

 - Cie
Kocham- Ale ja żartowałem.










- Ja też. 
. - A ja Ciebie nie.
Jak nie ten to inny ' - chciałabym mieć takie podejście. !
Ja i Ty. Razem my, to duże nieporozumienie.
.
!
gdzieś.
.
.
.
. !
!
Niby tylko dwa słowa , a trzeba mieć odwagę by je wypowiedzieć .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz