poniedziałek, 21 listopada 2011

opisy.tja.pl - najlepsza strona z opisami .! ;p

Sądzisz, że znasz wszystkie tajemnice?
Błąd! Nie znasz najważniejszej.
Mojej.

 I Brakuje Mi Tej Małej Dziewczynki, Która Nie Martwiła Się Niczym...

 Pobiegła udowodnić światu, że jednak jest jeszcze coś warta

 Narysuję Ci Czerwone Serce Niebieskim Długopisem... Chcesz?

 Wredna...? A może po prostu nie taka łatwa jak inne? 

 Bo ona kochała tego ogarniętego, słodkiego idiotę w siwej bluzie. ! 


 Może i lepiej, że nie jesteśmy
razem. Może i lepiej, że mnie
nie kochasz, bo łatwiej mi z tym,
że nie mogę cię zdobyć niż z tym,
że mogę cię stracić.


 Miłość to fikcja, miłość to bzdura
istnieje tylko w filmach i tanich lekturach.
Są tylko głupie zauroczenia, które niszczą życie,
a prawdziwej miłości nie ma.


 Zapałki 10gr,
benzyna 60zł
widok palącej
się szkoły bezcenne.!!! haha ; p

 Przepraszam, że nie przepraszałam, przepraszam, że cię kochałam. ! ;/

Życie jest krótkie, więc łam zasady, wybaczaj szybko, całuj powoli, kochaj szczerze, śmiej się bez opamiętania i nigdy niczego nie żałuj!.

 Czasami zastanawiam się dlaczego?
Dlaczego zakochałam się w takim idiocie jak Ty!


 Szukasz idealnego faceta???
A ja wody w proszku, idziemy szukac razem? 

 Podziwiam tego, kto zaprojektował mój życiorys. Gratuluję wyobraźni.!

 Krótsze życie każdej Hanki to karton.
Mam karton i nie zawaham się go użyć.

 ..coraz bliżej święta,coraz bliżej święta,coraz bliżej święta...



opisy.tja.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz