niedziela, 13 listopada 2011

..

` Nie ma Cię gdy moje życie spada w dół i, 
nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół,
i nie ma Cię i nie wiem już gdzie jesteś, 
ale dobrze, że nie wiesz co u mnie, 
bo pękło by Ci serce ...  

 Nie ma Cię gdy moje życie spada w dół i,
nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół,
ale 


KOCHAM CIĘ!  
KOCHAM! 
WCIĄŻ CIĘ KOCHAM KUR*A, I NIE ZNAM JUŻ INNYCH SŁÓW ,
TO JEST ZBYT TRUDNE. ! ;(








 



                                                                  
Ze mną jest chyba coś nie w porządku. xd
Czasami mam na tego chłopaka wyjebane , czasami mam załamkę .. yyy. PORAŻKA . !         Jestem zjebana. ! :/
                                                                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz