poniedziałek, 31 października 2011

Papa. ;*

`.. jak Titanic , teraz Ty dotykasz dna ..`


nie byłam przygotowana na przeżywanie huśtawki uczuć, a on mi coś takiego nieustannie serwował.

Wciąż mam nadzieję, że może jeszcze napisze, zadzwoni, pogada...

tymbark radzi ' wal śmiało ' serce mówi ' na co czekasz ' przyjaciółka mówi ' nie masz nic do stracenia' rozsądek podpowiada ' lepiej nie ' ...

Chociaż raz chcę usłyszeć, że zależy Ci właśnie na mnie.



Tak naprawdę wiele zależy od nas, Można walczyć - proste, albo można się poddać



Jego oczy , jego bluza, jego mina gdy mnie widzi, jego głos wyłapywany z tłumu, jego zapach, jego uśmiech, jego urok. On.


Przyjaciele? Tak to właśnie dzięki Wam moje życie staje sie piękniejsze... ♥








Dialogi. ;)













- Moje życiowe plany?
–Kochać i być kochanym....



- Ja, czy Oni. ?
- Oni, bo nigdy mi nie postawili takiego warunku. !






-On Cię kocha..
-No i co z tego?
-I ty go pokochaj..
-Nie. Ja już kiedyś kochałam. Drugi raz nie popełnię tego błędu

- Uwielbiam plac zabaw.
- Dlaczego?
- Bo tylko tam czuję się jak dziecko, bez problemów.
- Jesteś dziecinna...
- Nie, tak naprawdę to dlatego je lubię, bo tam się zawsze spotykałam...
- Z kim?
- Z Nim...
.!




Papatki ; ***
<33
bo zawsze tak jest . gdy czegoś potrzebujesz tego nie ma, a gdy jest Ci obojętne przychodzi samo, nieproszone i wchodzi w ład życia jaki sobie ułożyłeś ..
Tu już nie chodzi o to, że ona mi cie odebrała, ale o to, że na to pozwoliłeś.
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz