czwartek, 27 października 2011

Opisy na gg.!


Są dni tak bardzo szare, Których szkoda kolorować
.
Dlaczego to słoneczko musi się tak uśmiechać... nie podzielam jego entuzjazmu.
.

Boli mnie serduszko. Boli - to wszystko.

.'') KOCHAM CIĘ 168 godzin w tygodniu (.'')

Kocham Cię 70 sekund na minutę,100 minut na godzinę,40 godzin na dobę,500 dni w roku:*

Wymienianie się jest fajne!Wymieńmy się sobą!Ja będę Twoja a Ty mój...;*

wszystko wiruje gdy on na nią patrzy
 śli Myslisz Omnie puść Mi Sygnał. Będę Najszczęśliwsza.!:)
// ..maybe in time You'll want to be mine.. // może kiedyś będziesz chciał być mój

Mega smutna, troche zła, bardzo rozczarowana, lekko zawiedziona...

Póki mnie nie znasz, chcesz mnie jeszcze znać...

To dzisiaj na tyle. Do jutra. ! <3 Papa. ; **

Je

Życie jest P-I-Ę-K-N-E czujesz ten sarkazm?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz