piątek, 28 października 2011

.

Wstałam. troche opisów. ;  p
<3


Lubię być sama w domu. Wolność od makijażu i ubrań.Włosy upięte w kucyk, wygodny dres i rap. kocham te chwile
. !
Wiesz jak to jest, kiedy ukochana osoba mija Cię bez słowa .? Wiesz jak to jest, kiedy chcesz spojrzeć pewnej osobie w oczy, a nie możesz, bo po paru sekundach musisz odwrócić wzrok kryjąc łzy .? mów mi o tym, że czas leczy rany ... !  Wiesz jak to jest, kiedy w rozmowie łamie Ci się głos .? Wiesz jak to jest, kiedy tracisz oddech, bo patrzysz na niego, a z jego zachowania wnioskujesz, że jemu już nie zależy .?Wiesz jak to jest, kiedy wracając do domu, masz płacz na końcu nosa .? Wiesz jak to jest, kiedy kładziesz się spać z nadzieją, że może wreszcie szloch nie będzie Ci przeszkadzał w zasypianiu .? Wiesz jak to jest, kiedy wstajesz rano i masz świadomość tego, że kolejny dzień będzie powtórką poprzedniego .? Wiesz jak to jest, kiedy umierasz, wiedząc, że żyjesz .? Nie wiesz .? To proszę, nie




I tak cholernie jestem zazdrosna, gdy jakaś inna przebywa z Tobą, choć wcale nie jesteś mój....

Mój świat, moje życie, moja ekipa.

z pozoru przechodzę obok ciebie z obojętnością, a Ty nawet nie masz pojęcia co w środku mnie się dzieje, jak wszystko rozrywa mnie na kawałki.


 

Poznałam kogoś. Skreśliłam po drugim spotkaniu. Nie, nie dlatego, że było z nim coś nie tak. Po prostu nie był Tobą.

Są 3 rzeczy, którym nie potrafię się oprzeć : czekolada, sen i Jego wzrok.

 Trójkolorowa  muzyka naszych serc - reggae .
Nic tak dobrze nie rozmazuje tuszu jak myśli o Tobie.
.! <. 33
poczułam rosnącą miłość w momencie kiedy spojrzałam Ci w oczy !


Najgorzej być nikim dla osoby, która jest dla Ciebie wszystkim

..póki co wciaż się ucze, ogarniam człowieczeństwo.. choć czasami najpiękniejsza prawda to szaleństwo..

boo prawdziwie kocha się tylko w filmach . !

To nie my jesteśmy przeciwko systemowi, tylko system przeciwko nam

I believe I can touch the sky... - wierze że potrafie latać...wierze że mogę dotknąć nieba...

Ty się serce ogarnij, a Ty rozum pilnuj serca... ;))


Zostanę niegrzeczną, niezależną, nie patrzącą na innych - Dziewczynką ;)

uwielbiam ten stan, kiedy mam słuchawki w uszach i jedyne czym się przejmuję to to, czy da się jeszcze podgłośnić.

Rozkochał ją w sobie, potem grał, jak tylko chciał. Ona naiwna czekała, bo tak bardzo go kochała..

 
.
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz