piątek, 28 października 2011

; *

Hah. Jak zwykle w szkole było zajebiście. !

Myślałam że uda mi się nie przeklinać przez cały dzień. a tu gówno !!...  ; /
___________________________________________________________________________________________

hah. i ten zajebisty tekst Szymona.
- Jaki masz kolor oczu?.
- Nw nie widzę. ! <haha.

I  tekst Klaudiii : *
'' Karkówka z sosem bobrowym ''
 '' Kartkówka pani Bober. ''

hahaha.
; *
__________________________________________________________

Idaa<3
Dzień całowania w policzek .!
hah. zaliczyła wszystkich chłopaków. :D   ; p
___________________________________________________________

W niedzielę. urodzinki mojego młodszego braciszka .<3
6 latek .! ;*
Będzie extra impreza. ; **

__________________________________________________________

W środę lekcja gotowaniaz panią Shakirą. !
Czyli Karkówka .! ; p

___________________________________________________________

;*****                         <33

____________________________________________________________________________________________

                                                                                   Troche opisów na gg. ; *

Nigdy Nikt Nie Mówił, że Będzie Łatwo, że Życie Pójdzie Gładko...

Bo jesteś dla Mnie ważniejszy niż ja sama
 Boy, I try to catch myself but I'm out of control..Moje uczucia-Moja sprawa... Moje życie... Moja zabawa
 e pokichało.! " . ? te oczy. te włosy. . ten uśmiech. to spojrzenie. ten On."wiem jak to jest gdy na niczym nie zależy żyjesz bo żyjesz a tak naprawdę wciąż leżysz.."
i za każdym razem gdy cię widzę , serce krzyczy " powiedz co czujesz . " a rozum odpowiada " chyba ci
 Prawdziwy przyjaciel jest zwierciadłem, w którym odbija się dusza nasza. On jest otwartą księgą naszych myśli, czynów i upodobań, podczas gdy inni, obojętni ludzie są księgami w grubą skórę oprawionymi i zamkniętymi na kłódki.
 Bo głupia nieśmiałość potrafi
zniszczyć wszystko .
 
ą,że jest wesoła, radosna.A tak na prawdę,w jej niebieskich tęczówkach widać,że płacze.Cholernie płacze przez chłopaka ,który na nią nie zasługuje .! :(
wielkie sorry, za to, że nie umiem się powstrzymać od śmiechu,kiedy przytulasz laskę, której największym problemem jest złamany tips. zszedłeś na dno.totalne, głębokie dno, frajerze.nie musisz mnie kochać. ba. nie musisz mnie nawet lubić. ale będziesz żałować - obiecuję.Mówi
 


Historia lubi się powtarzać... i to zazwyczaj ta, która najbardziej bolała
_________________________________________________________________________________________

                            Fota bluzy która  mi się podoba ; D
<33
_____________________________________________________________________________________________
Po całym dniu myślenia o Tobie, zastanawiam się czy Ty o mnie pomyślałeś choć raz...
<.33
.
              Papa ;** Do jutra. ! <33
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz