sobota, 24 grudnia 2011

Hejaa;*

O Boż ! Już dzisiaj jest Wigilia ! Nie mogę się doczekaććć <3
A potem sylwekkk z Kaluuu <3 , Gabiii <3 ;***
aaaaaa <3
21 grudnia  okazało się że mam zagrożenie.!  Totalna klapa ;(
 Ale jedak jakoś było :)
aa ... i dziękuje Ci Gabi <3 za prezent .! <śliczna jest ta bluzka >.!
Chłopacy z klasy rzucili się na cukierki jak sępy ! xd xd 
      Wrzucam nowe zdjęcia ;))


 gdzie się podziali chłopcy dla których ważniejsze było spotkanie z dziewczyną, niż przejście do następnego levelu w jakieś durnej grze, którzy woleli spacer z ukochaną po parku niż picie piwa z kumplem, którzy mówili, że kochają prosto w oczy, a nie za pośrednictwem komunikatora gadu gadu.


  


To takie przykre nie móc żyć bez kogoś, kto może żyć bez nas. potrzebować kogoś, kto nie potrzebuje nas.




 Nie sztuką jest zwyzywać wroga 
od najgorszych sukinsynów i dostać jeszcze za to kopa w łeb. Sztuką jest czajenie się w jego cieniu i ugryzienie dupy wtedy, kiedy sięga z uśmiechem po nie swoje szczęście.









 





 
Nie przestałam Cię kochać. Nauczyłam się żyć bez Ciebie.
















  Jaka jestem ? 
To zależy czyich plotek słuchasz ...





 
Gdy Cię widzę powinnam mieć w jednej ręce ciśnieniomierz po to by sprawdzić jakie mam ciśnienie kiedy Cię widzę, a w drugiej? drugą pięść powinnam mieć ściśniętą jak najmocniej, by pokazać, że dam radę..





  Przepraszam za to, jaka jestem. Ale zapamiętaj ; polubiłeś mnie za to, a może i pokochałeś... a później znienawidziłeś ...





 Lubię czasem tak po prostu usiąść z gorącą herbatą w ręku, nie przejmując się tym co się dzieje dookoła.











 Uwielbiała, gdy przepuszczał ją w drzwiach. ubóstwiała noszenie jego bluz. śmiała się z jego opowieści, jak za bardzo wczuwał się w rolę. lubiła prowadzić z nim wielogodzinne rozmowy. kochała Jego zapach.przepadała za patrzeniem w jego niebieskie oczy. chciała po prostu, żeby był. <3









- romantyczny film .? 
- nie , dziękuję . komedia zabawniejsza .
- kolacja przy świecach .? 
- nie , wolę popcorn .
- tajemniczy nastrój .? 
- zwykła lampka nocna wystarczy .
- nie rozumiem jak mam cię uszczęśliwić ... 
-bądź , po prostu bądź .! ` <33 !!






 potrzebuję chłopaka, który na imprezie nie zapomni, że ma dziewczynę, który nawet nie spojrzy na żadną inną, a gdy będzie pić to tylko za naszą miłość. 


 A wracając do świąt  .. wysyłam wam życzeniaa ;))
Gdy przyjdą Świeta w srebnej bieli,
gdy Stary Rok w Nowy sie zamieni,
przyjmij gorące me życzenia,
niech się Ci spełnią wszystkie marzenia.

Papa ;***
Wesołych Świąt ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz