sobota, 3 grudnia 2011

:D

Dawno nie dawałam postów. bo miałam kapę przez wywiadówkę 10 jedynek.! ;//

Mam nowe opisy na gg. ! i 4 moje nowe megaśne foty.! ;p

Najpierw fotyy ! <3








  






























a teraz opisy . ;p

1.Bo wokół Ciebie kręci się mój świat ! ;**
2. Zakochana bez pamięci . Do utraty tchu szukająca go w snach .. <3
3. Teoretycznie jesteś dupkiem . Alee praktycznie całym moim światem ;**
4. Na kartce malowała serca . Wyłącznie dla niegoo <333
5. Pokłóciłam się ze szczęściem , nadzieje kopnęłam w dupę , a miłość wyzwałam od szmat .. ;/
6. Bo czasem tak po prostu Cię potrzebuję ;**
7. Fajnie by było złapać szczęście i mieć je ciągle przy sobiee ...
8. Chciałabym kiedyś usiąść na trawie , spojrzeć w niebo i powiedzieć 'jestem cholernie szczęśliwa'...
9. Jesteś moją definicją szczęścia .. ! :*
10. Mała głupia dziewczynka , która da radę , bo musi...
11. I spalić w ognisku wszystkie wspomnienia. . .
12. Patrzeć w Twoje oczy i utonąć w nich na zawsze ! ;*
To look Your eyes and to drown in them forever .. ;**
13. Bo miłości nie wyraża się dwukropkiem z gwiazdką ..
14. Świat nabiera sensu kiedy ktoś drugi jest w sercuu ;**
15. Patrząc na definicję 'miłości' w Wikipedii , stwierdzam iż chyba Cię kocham ! ;**
16. Opowiedziałabym Ci o nim wszystko , ale wtedy Ty również byś w nim zakochała <3
17. Nadzieja.. kłębek nici nie kończący się nigdyy !
18. Goniąc za marzeniami , zatracamy się we własnej bajce .. !
19. Każdy ma prawo marzyć inaczej ..! ;**
20. A gdy się uśmiechasz , rób to tylko dla mniee <33
21. Jesteś kimś , kto poszerza horyzont w moim małym świecie ! ;***
22. Chcesz ? Nauczę Cię bawić się powietrzem ! ;**
23. Chodź ze mną ! Będziemy kraść słońcuu promienie ! ;*
24. Nie wiem co w Tobie takiego jest , ale kiedy z Tobą pisze - to uśmiecham się do ekranuu ! ;D
25. Zaślepiona uczuciem , które nie zna granic...
26. Kiedy piszę do Ciebie to znaczy , że tęsknie , a kiedy nie piszę , to znaczy , że chcę abyś to Ty tęsknił za mną ;****
27. Chodzi o to , że... zakochanie w Tobie jest nieuniknione... ;) ;******
28. Tęsknie za kimś kogo właściwie nie znam...
29. -Idę na koniec świata ! ;)
-Odprowadzę Cię ;*
-To za dalekoo ! ;)
-To nic . Ja i tak pójdę ! ;***
30. Gdy myślę o Tobie kręci mi się w głowie ! ;**
31. Bo tylko On wie o mnie wszystkoo ;D
32. Trzymając się za ręce spełniali marzenia ! <33
33. Być szczęśliwym - tego trzeba się nauczyć ..! <333
34. Samotna wśród ludzi , którzy myślą "ona nigdy nie jest sama" ... :|
35. ..i goniąc za marzeniami zatracić się we własnej bajce. ; ))
36. Jesteś moją osobistą tabletką na uspokojenie . <33
37. Całowali się bezwstydnie , siedząc na krawężniku ruchliwej ulicy . Widzieli ich wszyscy - oni tylko siebie.. <33
38.I nawet jeśli obrażam się na Ciebie tysiąc pięćset razy na minutę to wiedz, że nie zamienię Cię na nikogo w świecie!
39. `115 numerów na liście gg , Ty gdzieś po środku , a ja i tak czytam Twój opis jako pierwszy ! ;**
40. ` . Tęczowa królewna z bukietem marzeń w ręce .. !
  41. ` Zostanę niegrzeczną , niezależną , nie patrzącą na uczucia innych dziewczynką .. Dopóki nie odnajdę jegoo <33
42. Trzeba mieć talent żeby umieć wszystko tak idealnie spierdolić . ;/
43. Wymyśliła sobie , że będzie tak cholernie szczęśliwa jak kiedyś ...
44. Marzyła by obudzić się w bezproblemowym świecie ...
45. Ona była z bajki , On z filmu dla dorosłych ...
46. Często śnimy o tych , przez których nie możemy zasnąć ..
47. ` ..Był dla niej wszystkim , choć nawet o tym nie wiedział ...
48. Marzyła , by zawsze był przy Niej ! ;**
49. ` , Potrzebowała kogoś , kto zawsze byłby przy Niej ...
50. Każdy może mieć swoją prywatną Nibylandię ! ;) ; ** < 33
51. ` . Straciła coś co było dla niej cholernie ważne. . ; (
52. ` . Chciała , abyy było jak dawniej , choć wiedziała że tak już nigdy nie będzie... ; (
53. ..Bo Ty bawisz się uczuciami jak dzieckoo klockami ! < / 3
54. Kiedyś, gdy do mnie pisałeś prawie skakałam z radości. Teraz, gdy przesyłasz wiadomość mam ochotę rozpierdolić wszystko wokół ! ..
55. ` , I znowu rodzi się ta pieprzona potrzeba bycia z kimś , bo samemu nie daje się radyy ..
56. ` . Stanąć na chmurze i poczuć się wolnym ! <33
57. .. Pokaż mi jak kochać ! . < 333
58. ` , - Znowu o Nim myślisz ?
- Mmm...
- Powiedz mi , dlaczego Ty się Nim tak cholernie przejmujesz ?
- Bo ... Ja tak cholernie Go kocham ..!
59. ` . Pieprzona gówniara uzależniona od marzeń .. ^^
60. ` . A teraz zaczaruj mnie swym uśmiechem ! . ;*
  61. `., Są chwile które , w pamięci zostaną . I choć czas leci . ! One nie mijają ; **
62. ` Chcesz ? Nauczę Cię milczenia w każdym języku ! ; *
63. ` , W jednej chwili wszystko zaczęło się sypać.. Tak po prostu pierdolneło jak domek z kart... ; |
64. ` , I widzieć więcej niż pozwala na to horyzont .. < 3
65. Tylko Ty w mgnieniu oka potrafisz rozpierdolić wszystko ! ; /
66. ` La vida es del color del que yo quiero verla - życie jest takiego koloru, jakiego ja chce je widziec '
67. Poznajemy tysiące ludzi i nikt nas nie wzrusza. Aż w końcu pojawia się ta jedyna osoba. I odmienia nasze życie. Bezpowrotnie.! <3
68. ` Bo sztuką jest mieć wyjebane , nawet gdy serce pęka`
...

Głupcy mają trzy matki: wiarę,nadzieje i miłość !!
Patrząc Miłość to ściema, miłości nie ma są tylko głupie zauroczenia :(
w twoje widzę to piękne niebo <3
Coraz bardziej mam ochotę iść przez ulice z zamkniętymi oczami! :(
Przy tobie czas staje w miejscu choć tak naprawdę leci szybko <3
Dla jednych jesteś po prostu koleżankom dla mnie jesteś doskonała :P
Po co mi jest nóż po co mi jest gnat nie potrzebne mi to żeby zdobyć cały świat :)
Prawdziwe kobiety mają coś bardzo cennego !!!! Godność!!
Twój uśmiech tyle dla mnie znaczy…!
Lecz wszystko jest niczym, gdy nie ma ciebie :p
Gdy uśmiechasz się świat się zatrzymuje tylko cienie na prawdę potrzebuje <3
Gdy widze ciebie wtedy czuje się jak w niebie !!
Wiem za kogo mnie masz więc powiedz mi to prosto w twarz, że nie chcesz mnie już znać!!
Kocham śmierć bo tylko ona na mnie czeka
Trzeba mieć talent żeby umieć wszystko tak idealnie spierdolić . ;/
-chcesz jagodziankę? -a z czym? -z bananami kur^a! xD
Boże, daj mi cierpliwość bym ją wytrzymywał, tylko nie dawaj mi siły bo ja rozp******* :(
-Ile kobiet przyszło by na twój pogrzeb??-Pełno. Większość żeby się upewnic że nie żyje.
-Dlaczego tak rzadko okazujesz uczucia ??
-Bo wole udawać że nic do ciebie nie czuje niż cierpieć i nie spać po nocach.
zero smutków, zero złości , wyje**ne po całości .
ten chol**ny brak odwagi, by się do Ciebie uśmiechnąć .
Dlaczego tak jest miłość przychodzi i szybko odchodzi :(
Miłość to wielka gra ale wiadoma że krótko trwa :((
Było ich 300 a Chuck Norris ich otoczył !! :P
Żyję obawą że może być gorzej :((
Wszystko co dobre szybko się kończy :(
Najgorzej jest być nikim dla osoby która jest dla ciebie wszystkim.
...
Miłość ? W moim słowniku nie ma takiego słowa.

-Co z nią się dzieje ? Ty patrz, ona co chwilę na mnie zerka ,ale oczy to ma jakieś smutne .
- ... ona Cię kocha.

ten jeden pocałunek odmienił całe życie . ♥

byłeś od zawsze i na zawsze będziesz . ♥

Bo ona ma sześć różnych uśmiechów. Pierwszy, gdy coś ją naprawdę rozśmieszy drugi, gdy śmieje się z grzeczności trzeci, gdy snuje plany, czwarty, gdy śmieje się sama z siebie, piąty, gdy czuje się niezręcznie i szósty... gdy Go widzi. ;)

Że Cię kocham - to fakt.Że na zawsze - o tak. Że od dawna - to wiesz.

- Co robisz? - Jestem w Nowym Jorku, czekam na limuzynę, która zawiezie mnie Wellington Hotel, gdzie wypiję lampkę szampana z Jamesem Bondem, dzięki któremu wystąpię w najnowszym sezonie CSI Miami. - Naprawdę? - Nie, na fejsie siedzę.

Kup sobie chupa chupsa i wyluuzuj . ;d

ej kotek chodź. ♥

.....
To dzisiaj tyle nie chce mi się więcej pisać. xd
Naraziee .! ;**








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz