piątek, 9 grudnia 2011

heejj ;**

Mikołajkkii klasowee <33
haha. to były najlepsze mikołajkii klasowe <33
Mieliśmy mikołaja i wgl .i czapkę każdy miał. xd hah . było po prostu zajebiście. ! ;*
Kocham moja klasę jesteśmy najlepsiii <33
16.12 jedziemy do teatru z 1d, ;**
hahaa..Dominikaa .. haha .
Dziękii za zaniesienie moich butów do szatni. i za dzisiaj ! ..
a konkretnie : babka z fizykii rozdawała kartkówki które sprawdziła  dostałam 1 .wkurzyłam się zrobiłam z kartkówki kulkę i wrzuciłam ją do kosza. okazało się że te kartkówki mamy je oddać . ja w śmiech. ! ;)
I kazałam Dominice wyciągnąć i wycięgnęła. haha . mój ratuneekk . xd 
ok . to na tyle jeszcze dodam zdjęcia z mikołajek i parę opisów na gg. i spadam . ;*
















Opisyy :)

Czytałam nasze pierwsze sms , takie skryte , wstydliwe , nieśmiałe. Nawet nie wiem czy mi się chce uśmiechać czy płakać jak je widze.



Widzisz jej spojrzenie? Przesiąknięte jest smutkiem, tęsknotą, czymś, czego pragnie ponad wszystko, coś, czego nigdy nie będzie miała..



choć raz postaw się w mojej sytuacji, a potem opowiedz jak było.



Przecież wiem, że nigdy nie zapomnę..



największe marzenie? sory, moje właśnie stało się żartem.



szkoda, że nie pamiętasz tego, co ja pamiętam.



jesteś dla mnie nikim, jesteś nadzwyczajnym zerem.



coś mi przypomina o nim i o tym jak zostałam z niczym



jeden uśmiech ponad wszystko do życia zachęca.



nie żałuje niczego, życie jest tylko jedno.



nie oddalaj się teraz, trzymasz w rękach cały mój świat.



Nie mów mi w co mam wierzyć, bo dziś to jebię, Od paru lat już nie wierzę tu w nic prócz siebie.



Potem to zapić, by choć trochę było słodko.Nie chcę cię martwić, choć życie też mnie zawiodło.



chwilowo jestem nieważna, chwilowo jest ona..


jest taki dzień, na który każdy z nas czeka z niecierpliwoscią .!


potrzebuję cię. już . teraz . zaraz .


znam ten stan , kiedy ciebie mam :*


trzymaj mnie w ramianach, aż policzę do trzech ;)
raz, dwa, dwa, dwa, (...), dwa, dwa . :D


- puk, puk .
- kto tam?
- zagrożenie z fizyki .


facet jest od tego, żeby pisał pierwszy. amen.


najlepszy kumpel mógłby napisać bardzo krępującą biografię na mój temat . :)


1. kobieta ma zawsze rację.
2.jesli kobieta nie ma racji, patrz punkt 1.


szalona. wybuchowa. nieco stuknięta. porąbana. zwariowana. nie do pokonania!


jebać system, pierdolić zasady .!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz